Wednesday, August 31, 2005

Otra dosis
Groove has published their Top 50 singles and albums/comps for September. The Luciano remix of Argy's Love Dose (Poker Flat) is at the top. A good year for the German Label, which is also releasing yet another Trentemoller single this week: "Sunstroke / Minimal Fox".

Thursday, August 25, 2005

Potpourri
I think Wighnomy Bros./Robag Wruhme are releasing a CD compliation of some of their best remixes on Mute Tonträger. Cool.

Tuesday, August 23, 2005

no cure review of Matthew Herbert new album, Plat du Jour (Accidental): Insoportable

Thursday, August 04, 2005

Electro Revival (part II)
Cycles in popular music seem to be shorter and shorter. Less than ten years later (was it 1997?) , the electro revival is back. Oh no.

Tuesday, August 02, 2005


Since 2001, I can't think of a summer without the kandi ... I am off to the beach on friday ... whoo, hoo!

Monday, August 01, 2005

El libro
Juan entró aquella tarde a la librería de su barrio. Buscaba un libro del que hacía tiempo había oído hablar y que, sin saber por qué, había de pronto recordado. No lo vio en la estantería así que preguntó al librero por él. Le dijo que no lo tenían. Juan sin embargo siguió buscándolo. Al no encontrarlo, preguntó al librero que lo buscara en el ordenador. El librero lo buscó y le dijo que no lo tenían. Juan iba a salir de la tienda, pero, insistente, volvió a buscarlo. Lo encontró. Alzó el libro con la mano, miró al librero y le dijo, con una mezcla de satisfacción y desprecio, que lo había encontrado. El librero, mirándolo a los ojos por primera vez, emitió un gruñido. Pagó el libro y salió a la calle. Azarado, entro en el bar de la esquina y pidió un café. Sacó el libro y comenzó a leerlo. Pago su café y se marchó. Al salir, se dio cuenta de que se había olvidado el libro en la barra del bar. Se paró un momento, miró al suelo y se fue a su casa a preparar la cena.
Minlove
New York based imprint Microcosm Music is re-opening the Minlove netlabel with a free download 3 tracker by Ezekiel Honig, Socks and Sandals and Miskate.
01 . Ezekiel Honig - Herky Jerky
02 . Socks and Sandals - Lover (OG Edit)
03 . Miskate - Ditty Dumdum